2011. október 23., vasárnap

Spellbound by Scrappers Delights

Végre Janice is megjelent és egy fantasztikus készletet hozott! Már kezdtem aggódni, olyan régen jelentkezett....
Most kaptam meg a készletet és már neki is ültem, mert nem hagyott nyugodni, annyira jóóó!
Megvásárolható ITT.





Megint a sötét oldalt választottam, biztos befolyásol a "szuper" időjárás is.....reggel óta szürkeség van, eső és pára......ezt nem szeretem az őszben.
De nem tartom kizártnak, hogy pár nap vagy hét múlva (mikor szebb idő lesz, de legalábbis jobbik hangulatomnál leszek) hozok egy vidám oldalt is.
Az oldalt nem pakoltam túl, érdekes, hogy bár a stílus hasonló, mégis változnak az oldalaim (remélem, hogy jó irányban!). Mostanság szeretem a nagy fotókat, a hangsúlyos, ám kevés elemet.


1 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, hogy a színes, bohókás elemekből te valami egész más stílust hoztál ki!!!

    VálaszTörlés