2011. október 28., péntek

Mézeskalács!!!

Már többször említettem, hogy nem vagyok valami édesszájú, viszont sütni imádok!
Főleg mióta anya lettem, ez még fontosabbá vált, én is úgy nöttem fel, hogy nincs finomabb anyukám süteményeinél.
Így jött az is, hogy mézeskalácsot sütök, sőt már eljutottam a házikóig is, minden évben más design-nal.
Azért nekem is van gyengém, az pedig a zserbó!
Van egy tuti recim, egy szuper lekvárkombinációm és akármilyen nagyképűen is hangzik, aki már evett belőle, az a rabjává vált!
Már csak ezért is tetszett ennyire Cali I Live in a Gingerbread House készlete!
Én szívesen elédegélnék ott, bár lehet, hogy gyorsan ráunnék :-))
Megvásárolható a  Shabby Pickle Designs boltjában.



Az oldalam csajos-habos-sütis-édes!


Most is élhettek azzal a lehetőséggel, hogy megnyerjétek ezt a csodás készletet!
Csak egy úzit kell hagynotok Cali blogján.
Sok szerencsét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése