2011. október 31., hétfő

Régi új CT-tagság

A DST-n mindíg megszoktam nézni a CT CALL-t, sosem lehet tudni, hogy mikor látok meg olyan felhívást, aminek nem lehet ellenállni!
Anno Xcenedra CT csapatában is benne voltam, de valamiért szüneteltette Vanessa a tervezést.
Most pedig visszatért csodaszép készletekkel és új csapatot keresett.
A belépő pedig a legújabb készletéből 1-2 oldal.....Amint megláttam a kit előnézetét, egyből tudtam, hogy akarom ezt!!!
Ahogy kezembe kaptam, egyből bele is fogtam az alkotásba!
De mutatom is a készletet, melynek Mysterious night a címe és megvásárolható a Digiscrapbooking boltjában.

Egyből 2 oldalt készítettem (hogy elkápráztassam Vanessát!), természetesen egyik Mimis, másik Tomis.
Sötét oldalak (nekem nagyon tetszenek a hátterek színkavalkádja), de nem rémségesek, főleg, hogy a gyerekeken piros-bordós felső van.


És alig küldtem el a munkáimat Vanessának, már jött is a válasz, hogy szeretettel vár újra a csapatában!
Juhéééééj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése