2011. október 11., kedd

Édes élet Azurnál és egy kis CEWE

Azur Yummie készlete szó szerint édes! Tele mindenféle finomsággal, sütikkel és gyümölcsökkel, igazán étvágygerjesztő!
Megvásárolható a Scrapbird boltjában.


Most töltöttem le délután a készletet és valahogy kedvem támadt oldalt készíteni belőle. Kinn hideg, borús az idő, ez a készlet pedig a színeivel a sok-sok édességgel valahogy jókedvre derített!
Nem is vártam, nekiestem és Mimiből kis cukrász lett, körberakva mindenféle finomsággal.
És 2 legyet ütök egy csapásra, ugyanis a Cewén a heti kihívás témája az élelem, lehet házi süti, világ méretű probléma vagy bármi, ami a témáról eszünkbe jut.
Én azért az naposabb oldalról közelítettem meg a témát, bár a legjobb lett volna, ha gyümikkel és zöldségekkel pakoltam volna körbe a kishölgyet, ugyanis olyan, mint egy nyuszika: ubit eszik paprikával, hozzá egy kis paradicsom, utána némi szőlő almával :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése