2011. július 25., hétfő

Nyertem!!!!

Tegnap este naaagy meglepi vár rám!
Elég későn értünk haza, gyerekeket elrendeztük, azután értem rá megnézni a leveleimet és Krisssz-től kaptam email-t, hogy bizony rám mosolygott a szerencse, enyém a 10 dolláros kupon!
Jaj, olyan boldog vagyok ám!
Köszönöm szépen!
Már többször írtam, hogy nem veszek készleteket (mert ha egyszer elkezdeném, valószínűleg képtelen lennék abbahagyni!), csak a ct-s készletekkel és freebie-kel dolgozom.
Egész délelőtt nézegettem a kínálatot, Krisssz ajánlatát figyelembe véve, főleg Irene Alexeeva készletei között merültem el.
Gyönyörű rajzos elemei vannak, a színek pazarok.....most jutottam el odáig, hogy sikerült választanom, mutatom is mit vettem:




Rövidesen jelentkezem is az oldalakkal, mert már fejben kezdenek összeállni.

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok! A 2. készleted különösen érdekel...pontosabban amit alkotsz belőle :)

    VálaszTörlés
  2. Itt is gratulálok! A 2. készlet nagyon tutin néz ki! Kíváncsi leszek az oldaladra! Jó alkotást!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok!! Milyen jó kis készleteket választottál!!

    VálaszTörlés