2011. július 20., szerda

Aquadream by Azur Scrap

Egy gyönyörű készletet mutatok most Nektek!
Sosem voltam nagy vízimádó, nekem egy tusolás pont elég, strandnak közelébe sem megyek, az otthoni medencét is csak a gyerekek birtokolják, mégis odavagyok ezért a tengeri feeling-ért!
Tetszik a nagy kékség, a homokos part, a kagylók, az apró tengeri mütyürkék.....olyan hangulata van ezeknek, hogy már attól jókedvem lesz, ha rájuk nézek.
Azur készlete megvásárolható a Angels-scrap-shop, Scrapbird és Coolscrapsdigital boltjaiban.



Szóval előttem volt a lehetőség, hogy megteremtsem azt a vizi világot, ami az én képzeletemben él.
Sok-sok oldalt, blogot nézegettem, legjobban Krysty és Szrjudit vizes oldalai hatottak rám.
Ők képesek olyan ötleteket megvalósítani, amik nekem még álmaimban sem jelennek meg!
Az oldalamon Tomit csempésztem bele egy üvegbe, hogy közelről nézhesse, hogy milyen is a víz alatti világ.

Noémi pedig rácsücsült egy tengeri áramlatra és halacskákat nézeget.


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az oldalaid Évikém, a víz alatti hatást is ügyesen megoldottad a színekkel!

    VálaszTörlés
  2. Klassz bugyborékolós oldalak:)

    VálaszTörlés