2011. július 10., vasárnap

Back in time by Azur Scrap

Egy újabb szuper készlet, amiből sok irányba lehet elindulni.
Nekem egyből a fiús elemek ragadták meg a figyelmem, mert ezekből mindíg kevesebb van sajnos.
A papírokkal viszont bajban voltam, nagyon színesek és határozottak, szeretem ha én alakíthatom ki a hátteret és annak hangulatát.
A készlet megvásárolható a Scrapbird boltjában 60%-os kedvezménnyel.

Az oldalamra természetesen a kicsi Tomi került, ahogy épp szerel!


Ma délelőtt fotózkodás volt, vannak ilyen napjaik a gyerekeknek, mikor kitalálják, hogy pózolni van kedvük, én pedig örömmel kattingatok!
Ezekből a képekből választottam ki egy közöset, ahol olyan édesek (persze mindegyiken azok!!!) és elvittem őket egy képzeletbeli piknikre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése