2011. július 20., szerda

Cewe 113.

Amióta rátaláltam a Cewére, mindig boldogan látogatok oda oldalakat nézegetni, okosodni és persze a kihívásokon részt venni.
A mostani igazán az is volt, ugyanis keretezni kellett....na, ez nekem nem nagyon megy....Korlátoz.
Azért nekiálltam és készítettem egy oldalt, amit itt egyelőre nem mutatok meg, mert a felhasznált készlet még nincs a boltokban. Nem vagyok vele teljesen elégedett.....
Ma csak motoszkált még a fejemben, hogy kellene valami tutijót csinálni, amit még eddig nem!
Nézegettem a tippeket és megtaláltam az Out of bound-ot. Elsőre meredeknek tünt, de belevágtam....
Maga a technika nem is olyan nehéz (ha-ha-ha, háromszor futottam neki, mire olyan lett, amilyen), viszont megtalálni a megfelelő fotót és témát már sokkal bonyolultabb.
Végül úgy határoztam, hogy egy kész scrap-oldalammal próbálkozom. Rátettem egy szép kékes-felhős háttérre, pár madárka és Beszteri wa-ja tette fel az i-re a pontot.


Tetszik nekem az OOB, szóval próbálkoztam egy másik oldallal is, itt nem scrap-oldalt használtam fel, hanem csak egy fotót, ami nagy kincs, ugyanis Tomi és a ló 2 külön fogalom!


 A Cewés lányok észrevételezték, hogy nem látszik a lovas az erdőtől :-))!
Így csináltam egy javított verziót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése