2012. augusztus 4., szombat

Summer Breeze - Cewe

Mindíg csodálattal figyelem, hogy ezek a nagyszerű lányok-asszonyok milyen hatalmas fantáziával és kreativitással rendelkeznek! 
Most egy gyönyörűséges nyári vonatot állítottak össze, mindenki beletette szívét-lelkét és fantasztikus színeket, elemeket hoztak össze.
Aki még nem szállt fel erre a vonatra, annak ajánlom figyelmébe a Cewe-t, ott megnézheti a csodaszép készleteket és le is tölthetők ingyenesen.



Én is lelkesen töltögettem a szebbnél-szebb készleteket, itt is külön megköszönöm mindenkinek, hogy hozzájuthattam ezekhez a gyönyörűségekhez!
Bele is lendültem az oldalak gyártásába!
Jól jött ehhez a Mártélyon készült fotósorozat, ami azért is nagy szó, mert mi baromira antistandolósak vagyunk, vízből elég, ami a kádban van, ez a jelszavunk! 
No de ezt a hőséget tényleg csak vízközelben lehet kibírni és a gyerekek is erőteljesen mondogatták, hogy strandolni szeretnének......Így szabadvizet (és ingyeneset) választottunk, mert ugye ott semmi nem kötelező, ha nem jön be, irány haza.
Persze a gyerekek oda és vissza voltak érte, lehet pancsolni, homokvárat építeni, kagylót gyűjteni és újra pancsolni......Holnap is megyünk!!!



Egy másik program is ismétlődik évente, ez pedig a Szeged Vadaspark látogatása. Olyan szép hely, évről-évre egyre szebb, állatokban gazdagabb és tényleg öröm ott tölteni egy napot!
Van lehetőség arra, hogy készítenek rólunk egy családi fotót, nem egy műalkotás, de arra tökéletes, hogy eltegyünk emlékbe és hogy én kicsit "játszhassak" vele.



Itt pedig épp pihenőt tartottunk és a gyerekek elkezdtek mellettem pózolni, a párom pedig itt is készített egy fotósorozatot. Ez a legjobban sikerült....szerintem.
 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése