2012. augusztus 29., szerda

Secret Temptation (Bundle) by Xcenedra

Egy újabb imádatos készlet Xcenedrától! Imádtam vele dolgozni, nem is volt "munka", hanem igazi öröm-scrap.  A színei is fantasztikusak, vannak sötétebb és egész világos elemek-papírok, teljesen már hangulatú-stílusú oldalakhoz alkalmas.
 Megvásárolható a 7th Heaven Designs boltjában.





 
Az oldalaim igazán egyszerűek, de nagyszerűek, ha lehetek nagyképű......Mikor megkaptam a készletet és elkezdtem az oldalakon gondolkozni, épp kapóra jött a Cewe kihívása, ahol az volt a feladat, hogy a fotót a készlet színvilágához kell igazítani. Mivel én főleg "kivágott gyerekekkel" munkálkodom, szinte mindíg igazítok színen, kontraszton, telítettségen, réteghatásmódon több rétegen át, míg el nem érem a szerintem megfelelő összhatást.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése