2012. augusztus 18., szombat

Cewe - 168.

Újabb kihívás! Ez tényleg az volt, mert távol áll tőlem a feladat.....Az volt a feltétel, hogy egy közelünkben lévő kedves helyet mutassuk be fotóval és leírással is. Nekem ezek nem igazán mennek......De pont ezért, belevágtam. 
Szeged tőlünk 25km-re van, sokat átjártunk/járunk oda. Anno odajártunk randizni, fagyizni, andalogni a Tisza-parton.....most már pedig négyesben barangolunk a városban. Valahogy több ott a rendezvény is, mint a mi kisvárosunkban. Aztán a gyerekek is ott születtek, hadd ismerjék meg a szülővárosukat. Idén pl. átvonatoztunk, kipróbáltuk a villamost is és túrista módjára végigfotóztuk a belváros szépségeit.
A Klauzál téren van egy csodaszép kút, mi csak "oroszlános kútnak" hívjuk, oda mindíg elmegyünk. Olyan szép, gyerekeink imádják és még az üvegeinket is feltöltjük a vízéből.
Így a témám adott volt, fotót is találtam hozzá és leírást is a neten. Legalább tudom mostmár, hogy miért is van ez a kút......
Hát az oldalam nem lett ötös......Pedig 3 napig formálgattam, próbálgattam, igazgattam.......Inkább technikás oldal lett, van benne minden, amit eszembe jutott és a cewén Krisssz útmutatásai alapján is belecsempésztem 1-2 trükköt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése