2012. február 28., kedd

Kihívás a javából!

Minden hétfőn kíváncsian nézek be a Cewére, hogy a héten ugyan milyen kihívás dolgoztat meg!
A mostani igazi harc volt, mert egy teljesen más stílusban kellett egy oldalt készíteni.
Puzsi megadott egy vázlatot, az alapján kezdtem bele az alkotásba.
Mit mondjak, megizzadtam rendesen.......pakolni, papírokat darabolni, színeket válogatni, hozzá fotót, ami keretben van.....Ez minden, csak nem könnyű! Legalábbis nekem......

Egész délelőtt símogattam az oldalt, igazgattam az elemeket és papírokat, de fogalmam sincs, hog jó-e, amit létrehoztam.....Végül 2 változat lett, mert nem tudtam eldönteni, hogy melyik háttérrel harmonikusabb, egységesebb az oldal.....
A fotók nagy kedvenceim, most készültek február elején, a gyerekek közös szülinapi buliján.
 
Give 5 szuper készleteit használtam fel, ezen kívül Krissz üveggyöngyeit és Xcenedra masniját.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése