2012. március 1., csütörtök

Maszkabál!

Itt a farsang, áll a bál, keringőzik a kanál.......
Kisgyerekes anyuka lévén nagyon aktuális a téma! Tomi farsangján már túl vagyunk, bár a fiatalúr nem öltözött be, mégis egy nagyon kis hangulatos délutánt töltöttünk az iskolában.
Mimi bulija még ezután lesz, nagyon készülünk, tavasztündérkém lesz, ruha megvan, ékszerek szintén, varázspálca is akad......Frizurapróba van délutánonként, kreatívkodok szegényke haján, hogy mi is lenne a legjobb :-)).
Szóval egy farsangi készletet hoztam, gyönyörű elemekkel és papírokkal, ami Xcenedra keze munkáját dícséri.
Megvásárolható az Art Avenue-nál.


Először netes fotókat próbáltam keresni a témához és hogy a készlethez is passzoljon, de nem találtam.....Továbbra is azt szeretem, ha az én gyerekeim a főszereplői az oldalaimnak, így elővettem a tavalyi ruhapróbás fotókat és abból válogattam.
Látszik is, hogy mennyivel kisebb Mimi......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése