2012. február 11., szombat

Egy kis vidámság.....

....ebben a zord időben! Nem vagyok télellenes és a havat is szeretem, de ez már sok! 
Kinn hegyekben áll a hó, dübörögnek a mínuszok (itt pl. -20-25 fok van napok óta)....
Mimi már 1 hónapja egyik betegségből esik a másikba (most épp fülgyulladással küzdünk), én pedig 2 hete küzdök az arcüreggyulával......Szerencsére a fiúk bírják a strapát!
Ami "jó" ebben az egészben, hogy benn vagyunk a jóóóó meleg szobában, nagyon sokat játszunk és olyan dolgokra is van időm, amire egyébként nincs.
A kishölgytől nem lehet scrapp-elni, mert folyamatos törődést igényel, jóformán wc-re is csak engedéllyel mehetek ki :-)).
De tegnap este apától kaptam egy kis szabadidőt és egyből egy oldalt kellett készítenem, természetesen az én kis beteg tündérkémről. 
Aurélie gyönyörű freebie-je pont azt adta, amire most szükségem van: melegséget, vidámságot és a reményt, hogy lesz még tavasz!!!!
Mutizom  készletet, amit a linkkel meg is találtok és le is tölthettek.


Az oldalam pedig Mimis, a fotó még ropogós, tegnap készültünk az orvoshoz (amihez természetesen kell egy naaagy ruhaválogatást tartani, hogy miben is menjünk!) és kiválasztott egy szép kötött pulcsit és kérte, hogy fotózgassam. Ez a kiscsaj vasból van, a fülfájás kemény dolog, de ha nem mondaná, hogy fáj neki, én nem venném észre a viselkedésén, játszik-ugrál-pörög, mint máskor.
Tuti, hogy Tündér :-))).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése