2011. november 7., hétfő

A kihívás időutazásra hív minket Rittus segítségével.
A feladat:
Mutasd meg az első (vagy elsők között) beszerzett digi scrap készletedből készült alkotásod, és azt hogy a mai tudásoddal, tapasztalatoddal hogyan alkotnád meg újra az oldalt?! Ha elégedett vagy az akkori oldallal, és nem változtatnál rajta, akkor mutass valami újat a réges régi készlettel!

Nekem nem kellett sokat keresgélnem, mert még csak másfél éve szkreppelek és az elején fogalmam sem volt, hogy mi fán is terem ez.....
Persze akkor is csak free készleteket töltöttem le és igyeztem nagyon.
Már az első oldalaimnál is látszik, hogy a fantasy felé kacsingattam, mert a keretekkel már akkor is bajban voltam (és vagyok a mai napig....nyilasok nem bírják a korlátokat).
És az is el kell mondanom, hogy Krysty-től tanultam nagyon-nagyon sokat, az alapokat, ezután jött a Cewe és sok-sok scrapper, akiktől szintén sokat lehet tanulni.

Szóval mutatom......a készlet: Lilas: Have to tea

Első oldal: 2010.05.13.
Ránézésre sem jó....lóg az egész a levegőben, nincs árnyékolás, nem túl szép a körbevágás.....a színek sincsenek rendben......


Második oldal: 2011.11.07. (szinte napra pontosan másfél év)
Készletet is megtaláltam (eddig még nem volt szívem egyet sem kidobni.....), mai fotó Mimiről az új ünneplős ruhájában.


És egymás mellett a kettő.....


1 megjegyzés:

  1. Nekem az első is tetszik. Olyan édesen beletetted a pohárba.
    Bizony én is régen kommentelgettem mások blogján, így AZT SEM MONDTAM, HOGY CSODA KLASSZ AZ ÚJ HÁTTERED.

    VálaszTörlés