2011. november 20., vasárnap

Jön a tél.....

Ma volt egy kis időm (ami valóságos csoda 2 elevenség és egyebek mellett!) és blogokat látogattam, így találtam rá egy csodaszép freebie-re, amibe egyből beleszerettem!
Az alkotója pedig Eagleszem, azaz Anikó!
A blogján megtaláljátok.
Itt is köszönöm a lehetőséget, hogy letölthettem.
De mutatom is, hogy milyen gyönyörű:



Annyira meg is tetszett, hogy egyből neki is álltam, hogy kerekítsek valamit belőle!
A papírok valami fantasztikusak! Jóformán alig kell rá valami és már kész is vagyunk.
No de ezek az édes macik, nem lehet nekik ellenállni!!!!
2 oldal is lett gyorsan belőle:



2 megjegyzés:

  1. Jaj, de gyönyörűek! És végre valaki használta a sarki fényes papírt! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett mindegyik, de az első még sokkal jobb. (Orwell után szabadon)

    VálaszTörlés