2011. november 2., szerda

Home by Natalie Scrap and Design

Ez a készlet a gyerekkoromat jutatta eszembe.
Az elemek és papírok a tanyasi-vidéki életet idézik, olyan eszközökkel, amit csak az én nagymamim használt pl. a szenes vasaló. A másik fele pedig tele egészséges zöldségekkel, tejjel és édes kis rajzos figurákkal.
Örömmel készítettem vele oldalt, mert az én gyerekeim is imádnak a tanyán lenni, felfedezni az állatokat, a zöldségeskert terméseit, a kis bogarakat....Élvezni a friss levegőt, a csendet és a nyugalmat.
Ha neked is bejön ez a feeling, akkor ne habozz és vedd meg a készletet a Scrapbird-nél.


2 oldalt is készítettem, mert az elemek kiáltottak érte, hogy feltétlenül oldalba foglaljam őket!
Az elsőn Tomi ül a vödrökön (akár tata is hagyhatná így őket, miután megitatta a bocikat) és élvezi a tanyasi lét megannyi örömét.

GSO by Dida1357

A másodikon zöldségfaló lánykám van, aki valóban megeszik mindent, ami megterem mama kiskertjében.
Imádja a nyers répát, karalábét, a lédús paradicsomot és az apró kis zöldborsót is.


1 megjegyzés:

  1. Drága Evus! Nekem azokat a nyarakat juttattad az eszembe, amikor a vakációt falun-tanyán tölthettem! Kedvesek az oldalaid! (Milyen nagyon lettek Tomikáék!!!:-)

    VálaszTörlés