2011. április 15., péntek

Taking care by Azur Scrap

Ez egy kis aranyos készlet, csak rajzolt elemek vannak benne, a témája akár lehet vicces is, bár a kórházasdi annyira nem jó buli.....
Megvásárolható a Scrapbird-nél.

 
Hirtelenjében nem is tudtam, hogy milyen oldalt is készítsek.....A héten már volt egy depis oldal, nem akartam még egyet (nem beszélve arról, hogy én is beteg vagyok, arcüreggyulával vagyok szobafogságon).....
Gyerekekről sem csinálok betegen fotót.....Így maradtam annál az elképzelésnél, hogy Tomiból lesz a doktorbácsi és az egész oldal egy kicsit olyan matricahatású lesz.
Mintha egy gyerekek ragasztotta volna :-))
 

4 megjegyzés:

  1. .. és egy nagyon szuper kis oldal lett!
    Hétvégén Blanka is doktornéniset játszott, úgyhogy az egész családot kifektette, illetve befektette kórházba, mert mentőt is hívott:-)) Szerencsére a vonal másik végén nem hallották:-)
    Neked jobbulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Szétvihogtam magam! Tündéri!

    VálaszTörlés