2011. április 17., vasárnap

Black punch by Azur Scrap

Ez a készlet maga a tűz, tele van élettel, vibráló színekkel! A papírok már magukban megállják a helyüket, olyan gyönyörűek!
Megvásárolható a Srapbird-nél.


Az első oldalamon Mimiből varázsoltam egy kis divatbabát......

A második oldalt kicsit félve mutatom......
Mit mondjak, nagyon tetszett ez a szobabelső és valami hirtelen ötlettől vezérelve magamat tettem rá......
Eddig mindig anyaként tüntem fel, most kicsit elbújt belőlem a nő is....


4 megjegyzés:

  1. Mimi tünemény Barbie lett, és tökre jó a bátor képed is, sztem nem sokat merészkedtek volna elő ilyesmivel! Tényleg jók a papírok, sokat már dolgozni sem kell vele...

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus a második oldalad. Persze az első is, és nagyon szép a kislányod, de a második annyira élethű, mintha nem is oldal lenne!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Klassz mind a kettő. Mimi akár mehetne is a kifutóra a többi modellel együtt.
    A te oldalad pedig igazán dögösre sikeredett :-)

    VálaszTörlés
  4. Dög vagy drága, a legjobb értelemben! Nekem tetszik, szeretnék sok ilyen merészet!

    VálaszTörlés