2011. április 16., szombat

Képek - Scrap nélkül....egyelőre

Eddig sosem tettem a blogra fotókat csak úgy, de annyira jó volt a mai napunk, hogy muszáj megosztanom Veletek!
A progi disznóvágás volt anyukáméknál, akik tanyán élnek.
Persze 2 gyerekkel ez igen kalandos feladat, de szerencsére imádnak ott lenni és felfedezni a szabadságot és a természetet.
Noémit az állatok érdeklik (mintha csak magamat látnám, kicsinek én is órákat töltöttem az istállóban), lovat símogattunk, malacokat néztünk és kisbarit etettünk.
Tomi sem maradt látnivaló nélkül, ugyanis a tanya mellett egy Raba tárcsázott, szerintem legalább 1 órán át futkosott, hogy nézze.
Aztán nekiállt bogarászni a lucernában, talált is sok-sok katicabogarat, ami azért külön öröm, mert az a jele az oviban.
Na, ezekért a napokért érdemes felkelni reggel, hogy estére tele legyünk kalanddal, ami nem kerül semmibe!
A fotók minősége a béka popója alatt van (telefonnal kattintgattam, mikor épp volt egy kis időm), de még így is átjön egy ilyen nap feeling-je!
Uccsó kép pedig egy kis étvágygerjesztő.......









4 megjegyzés:

  1. Úhhh, 32 vagyok de még sosem voltam disznóvágáson, már nagyon mennék. SZuper napotok lehetett!!!! AZ a kis bari....cukiiii!

    VálaszTörlés
  2. De jó hogy felraktad őket. A barisoktól olvadozok, kislányként én is imádtam cumiztatni őket.
    Viszont a disznótorokat nem igazán szeretem. Csak a végeredményt :-)

    VálaszTörlés
  3. még mindig imádom a barit! :)

    VálaszTörlés