2011. december 17., szombat

Cewe 134.

Szégyen ide vagy oda, nem jutok el a cewe kihívásokig, egyszerűen nincs rá időm és ez szomorú.....
Ma reggel szokás szerint megkaptam a kora reggeli ébresztőmet (Noémi, 5:20).....és így jutott idő a mostanira.
A feladat az, hogy készítsünk egy könyvborítót vagy bármilyen borítót, de nem fotókönyvhöz.
Már a héten motoszkált a fejemben, hogy mit is csinálnék, ha ps-közelben lennék.

A választásom Agatha Christie-re esett, imádom a könyveit, boldog-békés kismamaságom alatt faltam a könyveit.
Ehhez kapóra jött Cali vonatos készlete (Choo-choo) és így a könyv sem okozott problémát.
Azért a gyerekeket is odacsempésztem a háttérbe.




1 megjegyzés:

  1. Irtó klassz az oldalad! Én is imádom A.C. történeteit! Azt hiszem anno beszereztem az összes itthon kapható könyvét! :)))

    VálaszTörlés