2011. december 2., péntek

4 évszak: Ősz

Calinak az az ötlete támadt, hogy készít 4 mini kitet, melyek témája az évszakok.
Az első egy gyönyörű őszi készlet, ami imádnivaló!
Megvásárolható a Shabby Pickle Design-nél.



Most megszenvedek minden egyes oldallal, ami egyértelműen az én saram......Annyi minden történik körülöttem (főleg rossz), hogy nehéz talpon maradni és menni tovább.....
De én nem adom fel, küzdök az életben és itt is, azaz igenis neki fekszem és megvalósítom az elképzeléseimet, még ha vért is izzadok miatta.
Kérdezhetitek, hogy minek erőltetem, ha ilyen nehezen megy?
Mert akarom, hogy menjen és nem fogom sutba dobni ezt a nagyszerű hobbit csak azért, mert épp egy hullámvölgyben vagyok. És bizony sokszor ez segít, elmenekülök ebbe a fantáziavilágba és 1 órára elfelejteti velem, hogy mi is vár rám....

Szóval vissza az oldalhoz! Most Tomisat hoztam, készült pár új fotó a gyerekekről (baromira élvezik, hogy pózolhatnak anyának) és ebből válogattam.

1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó dolog, hogy a fotózásnál Tomi és Mimi is a partnereid!:-) Én sokszor órákon keresztül keresgélek, vagdalok-szabdalok, hogy legyen fotóm:-) Remélem, majd ha unokám lesz...
    Szerintem mindannyiunknak szüksége van arra, hogy legyen valami az életében, ahova jó, csak úgy magában elvonulni, feltöltődni - ez Neked is a scrapbook! De hogy is mondják, létezik alkotói válság!!!:-) ezen sajnos hamarabb képesek vagyunk túl lépni, mint az életben jelentkező objektív problémáinkon! Sikeres "kilábalást" és magadra is vigyázó energiát kívánok!:-))

    VálaszTörlés