2010. augusztus 7., szombat

Tanulni jóóóóóóóóóó!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam a CEWE oldalára!
Kedves, őszinte és segítőkész kis csapat!
Lelkesen olvasgatom a tippeket, nézem a videókat és tanulok!
Aki szeretné bővíteni az ismereteit, bátran ajánlom ezt az oldalt!
Most épp innen okosodtam.
Ezt lett a végeredmény, Moani szerelmes készletét használtam hozzá.
Krissz köszönöm!


Tegnap megint próbálkoztam, Krissz útmutatása alapján  harmónika keretet készítettem.
Kissé megakadtam, de kedvesen kisegített....Mondjuk ezen az oldalon pont nem látszik a "lényeg", azaz az árnyékolása, de ígérem, hogy készítek egy olyat is, ahol szépen fog látszani!
Továbbra is Moani szerelmes készletével dolgoztam.


Folytatom a "leckéket"!
Először is készítettem egy másik oldalt is a harmónika kerettel, ahol érvényesül a kereten lévő árnyékolás is.
Játékosra vettem a stílust, Noémiről egy sorozat színezés közben.
Készlet Axi Scool day
Ákom-bákom emberke sk :-).


Aztán találtam egy fantasztikus gyűrtpapírt Krissznél, amit köszönettel le is töltöttem és oldalba foglaltam.
Ez a fotó a névadómon készült és Moani szerelmes készletét használtam fel hozzá.




1 megjegyzés:

  1. Evus, csak ámulok, hogy napról-napra "technikailag" mennyi új "tudást" alkalmazol az oldalaidon! Nagyon örülök! ... és nekem is a CEWE-Krissz a kedvencem. Egyetlen problémám van vele, hogy nekem GIMP-em van, ennek ellenére az összes videót és leírást végig nézem, olvasom. (Még Ányi és Rainbow Kata azok, akiktől sokat tanulhatunk - most átmenetileg kevesebb időm van, de márciustól "MINDENT TUDNI AKAROK":-)))
    Továbbra is örömmel nézem az oldalaidat:-)))

    VálaszTörlés