2010. augusztus 16., hétfő

CEWE + Kecskemét

A hétvégén Kecskeméten voltunk, nagyon szép város és van egy édes kis vadaskertje is.
Közel vannak az állatok (ami nekünk jó, nekik kevésbé....), jól láthatóak, abszolút gyerekparadicsom!
Természetesen van állatsímogató is, ahol kecskéket lehet etetni.
Reggel készítettem is egy oldalt az állatkertes (Karin Robinson At the zoo) készletemmel.


Aztán megláttam a CEWE eheti kihívását és már össze is állt  a fejemben 1-2 oldal!
A lényege, hogy olyan oldalt készítsünk, amin van fű-fa-virág-háziállat.
Startlight Desing Morningstory és Kimael cote jardin készlete.


Jelenlegi kedvenc készletemmel is alkottam egyet (Em-ka).


Még egy oldal készült ehhez a témához (szerintem lesz még több is!), méghozzá Krystynek köszönhetően!
Megláttam ezt az oldalt és egyből tudtam, hogy ez nekem is meg kell valósítanom!!!!
Így sikerült:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése