2013. február 8., péntek

CEWE....sok......

Tavaly évvége felé nagyon nem volt időm cewézni sem...... Aztán az ünnepek alatt sikerült visszatérnem oda is! 
Indultam is a kihívásokon, hogy kicsit visszataláljak a scrap világába.

Az első kihívás OOB volt, azaz kilépni a keretből, ez nagyon megy nekem, nem szeretem a korlátokat.....
 
Tomi és az origami tulipánjai
 

Pancsizós-habkipottyanós


 És még közben az én kisnagy fiam is megünnepelte a 8-ik szülinapját.



Aztán a kövi kihívásnál útikönyv-stílusban kellett valamit bemutatni. Maradtam Ópusztaszernél és természetesen Hódmezővásárhelynél.



A következő feladat egy asztal megjelenítése. Nekem könnyen ment, mert épp azon a héten készültem a gyerekek szülinapi zsúrjára, így az asztal csak is sütis lehetett.


Meghívó is járt a vendégeknek:
 

Aztán valami olyat kellett kipróbálni, amit eddig még nem csináltunk......Nekem a 3D-s betűk jutottak eszembe rögtön, mivel Mimi szülinapja is közeleg, neki készült az oldal.


Láttam viszont, hogy mindenki posterizált, így én sem akartam kilógni a sorból.....próbálkoztam.
 


A legutolsó oldalakon pedig én vagyok......ez volt ugyanis a feladat. Olyan sokféle tud az ember lenni, nem tudtam választani, ezért hármat készítettem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése