2012. június 8., péntek

Aigue Marine by Xcenedra

Lassan ideér nyár....de lassan! Eddig több volt az ősz, mint a jó meleg nyár.....Ráadásul a betegségek is kedvelnek engem, most is arcüreggyulladással küzdök.......
De itt a nyár, akarom!
Az első idei nyári készlettel Xcenedra ajándékozott meg és nagyon-nagyon tetszik!
Ha Neked is, megvásárolhatod ITT.
Mutatom a készletet és a hozzá tartozó ingóságokat:


Először azt képzeltem, hogy álmodok egy szép tengerparti jelenetet a gyerekekkel.....aztán egy hirtelen ötlettől vezérelve teljesen más irányba indultam el......
Terápiás oldal lett sajnos.......Mostanában elkerül a jó, csak a sok-sok rossz jön mindíg.......Szóval az oldalam egy igen kemény 2 hét után készült, mikoris a munkahelyemen megjártam a pokol összes bugyrát.......és ez azóta sem változott......

....mikor a nagyhal üldözi a kicsit.....



1 megjegyzés:

  1. Sokan említik mostanában a munkahelyi problémákat.Én is mesélhetnék.De inkább szép hétvégét kívánok nektek.Én is tervezem hogy készítek egy ilyen 3d hatású oldalt.A tiéd ötletes és remekül sikerült.

    VálaszTörlés