2011. szeptember 16., péntek

Steampunk Time by Cali Design + freebie

Hú, de elvoltam a héten.....eszembe sem jutott scrappelni.....
Ma aztán láttam, hogy Cali új készlete boltba került, én meg nem is készítettem oldalt vele!
Tiszta szerencse, hogy pénteken csak fél 1-ig dolgozom, így Mimi alvásidejében volt időm összedobni egy oldalt.
A készlet egyébként nagyon tuti!!!! Pár elemet már felhasználtam múltkor a cewés-pasis oldalamhoz, de most teljes egészében abból dolgoztam.
Mutatom is a készletet, ami megvásárolható a Shabbypickledesigns boljában.


 
Most egy freebie is tartozik a készlethez, melyet letölthettek INNEN.
 
 
És az oldalam, most nem szöszöltem vele, szabályosan összedobáltam, nem variáltam, nem is vagyok elégedett vele igazán, de nem akartam késni sem, elvégre most kerültem be a csapatba.
 
 


1 megjegyzés: