2011. június 18., szombat

Cewe 108.

Érdekes kihívás, mint mindig!
A feladat az volt, hogy csütörtökön fél 6-kor kell készíteni fotót és azt oldalba foglalni.
Mi a délutánokat általában az udvaron töltjük, jó kinn lenni, nézni, hogy játszanak a gyerekek, lehet olvasgatni a húvösben (ha hagynak....), lehet kertészkedni.
Szeretjük a virágokat, de nem igazán értünk hozzá.....azért a rózsák a muskátlik elég jól néznek ki :-).
No meg van nekem 2 kis segédem, akik nagy örömmel segítenek nekem locsolni!
Amit a növénykék meg is hálálnak, mert hozzák a szebbnél szebb virágokat! Ma reggelre pl. lett 2 gyönyörű kardvirágunk is.
A lényeg, hogy a jelzett időpontban locsoltunk és először a gyerekeket fotóztam le, aztán nézegettük a rózsákat és olyan szépen csillogott az egyiken a sok kis vízcsepp.....Így ezt foglaltam oldalba, egy kis idézettel kiegészítve.


Felhasználtam Moani maszkját, Zalinka papírját és kismadárkáját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése