2011. május 3., kedd

Freshness by Azur Scrap

Azur továbbra is nagyon aktív tervező, csak úgy ontja a készleteket és meg kell mondanom, hogy egyre jobbak! Nagyon szeretek dolgozni a munkáival.
A mostani is szuper, tele virágokkal, kedves elemekkel és szép papírokkal.
Megvásárolható a Scrapbird, Coolscrapsdigital és Angels-scrap-shop boltjaiban.

Az első oldalam nem volt kérdéses, az egyik papírba első látásra beleszerettem és egy képzeletbeli málnáskertet varázsoltam Mimi köré, amiből a maci sem hiányozhat!
Rengeteg piros elem van a készletben, valahogy nem akartam kihagyni őket, de nem volt hozzá megfelelő fotóm, így jóbarátomat, Google-t kerestem fel és sikerrel is jártam.
Lányka pirosban


4 megjegyzés:

  1. Mindkét oldal tündéri lett! A kiscsaj a tükörben, mesteri!

    VálaszTörlés
  2. Mimi, mint egy kis manócska a virágok között, nagyon édes.
    A második oldal is aranyos, tetszik a tükrös megoldás, klassz lett!

    VálaszTörlés
  3. Evus, mindkét oldalad nagyon tetszik! Mimi gyönyörű (egyébként is) a háttérrel! ... és a piroska is csodás!

    VálaszTörlés
  4. Első ránézvést azt hittem a készlet karácsonyi! Néztem is egy nagyot! :)
    Puszik az oldalaid: Mimis macis, és a piros lányka is tündéri

    VálaszTörlés