2011. február 2., szerda

2 legyet 1 csapásra!

A héten jelent meg Azur új készlete a Purple, White and You. Egyből beleszerettem, mert pont azt a vidámságot, hangulatot adja, amire már nagyon vágyom ebben a hideg, borús, napsütés nélküli időben!
Megvásárolható a Scrapbird és Coolscrapsdigital boltjaiban.

Ahogy letöltöttem, neki is álltam alkotni, hogy vidámabbá tegyem a napot! Mimis fotót használtam hozzá és Krissznek köszönhetően textúrázok! Sokszor csak több háttér papírt teszek egymásra, változtatom a rétegmódokat és új dimenziók jönnek létre.
ÉS minő véletlen Krissznek is elege van a télből, így a Cewe eheti kihívása is tavaszidéző oldalakat kért a kedves és lelkes scrapper-ektől.
Így 1 oldalam 2 helyre is megfelel!
Már jobb a kedvem :-))!

1 megjegyzés:

  1. Evus, az utolsó mondatodnak különösen örülök! ... és nem is csodálkozom, mert ahogy az oldaladra ránézek és külön - külön nézegetem a kicsi részleteket Mimi körül, én is mosolygok és hiszem, hogy jön a tavasz:-)))) Jó kedvet kívánok Neked:-)

    VálaszTörlés