2011. január 23., vasárnap

Buli lesz!!!

Amióta gyerekeink vannak, mindig rendezünk nekik egy kis szülinapi bulit.
Volt, mikor barátokat hívtunk, de mostanában inkább csak a szűk családi kör vesz részt.
Mivel Tomi jan. 12-én, Mimi febr. 17-én született, így valahol a 2 időpont között szoktunk megtartani.
Persze a napján is jár torta (azokat én sütöm mindig) és a bulin is, szóval háromszor ünneplünk.
Az már csak hab a tortán, hogy a férjem is januári születésű (22.), így nekem az év eleje abból áll, hogy tortát sütök tortával.
A lényeg, hogy mióta van nekem ez a scrap-tudományom, azóta saját kezűleg készítek meghívót.

 
 
Tavaly ezt hoztam össze még gimp-pel és azt sem tudtam, hogy mi az a scrapbook!
 
 


1 megjegyzés:

  1. Kedves meghívókat alkottál tavaly és idén is.
    Az össznépi bulizáshoz pedig minden jót Nektek!

    VálaszTörlés