2010. december 24., péntek

Ez a nap sem múlik el scrap nélkül!

Végignéztem, kommenteltem sok-sok blogot, gyönyörködtem a szép, ünnepi oldalakban, meghatódtam a sok szép gondolaton.....
Ma nem is volt tervben, hogy oldalt készítsek.....De rátaláltam Krisz csodaszép karácsonyi mini kitjére, és nem tudtam ellenállni!
Gyerekekkel délelőtt közösen feldíszítettük a karácsonyfát, délben degeszre ettük magunkat az ünnepi menüből, ha felébrednek a kis huncutkák, csinosba vágjuk magunkat és várjuk a Jézuskát.
Hozzánk pontban 17-kor jön (akkorra van időzítve a csengőszó, ami tavaly is nagyon bejött a lurkóknak) és remélhetőleg mindenkinek meghozza, amire vágyik :-).
Addig is egy oldal, ahogy áhitattal gyönyörködnek a fában.



3 megjegyzés:

  1. Békés ,Boldog Karácsonyt kívánok!!!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű karácsonyfa, meghitt fotó, nagyon szép oldal.
    Békés, boldog karácsonyt nektek is!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű az oldal! Nagyon köszönöm hogy használtad a kit-et! Boldog karácsonyt! :)

    VálaszTörlés