2010. november 16., kedd

Cewe 78.

A mostani feladat az volt, hogy asztalt készítsünk....azaz, mintha felülről lefotóznánk az asztalunkat.
Első reakcióm, hogy áááááá, ezt nem tudom megvalósítani......nem passzol a fantasyhoz.
Aztán csak munkált bennem a dolog, tegnap este itt ücsörögtem a gép előtt és beugrott, hogy nekem ezt a kis világomat kell megvalósítani.
13-kor mikor a gyerekek elalszanak, eljön az én időm! Ilyenkor nincs házimunka, csak pihi és kikapcsolódás!
Ebbe a 2 órába kell belesűrítenem mindent, amit szeretek: netezést, scrap-et, olvasást, kedvenc filmjeimet.
De azért így sem hagytam ki a fantasyt, egyik legújabb oldalamból készítettem egy egérpadot.
A többi elemet a netről szedegettem össze.


4 megjegyzés:

  1. Ügyi vagy! Nekem még emészteni kell a feladatot :)

    VálaszTörlés
  2. Csoda lett ez is (én még a tervezési fázisban leledzek). Nagyon kedvelem, ahogyan Te scrap-elsz, a fantasy remekül áll Neked!

    Kaptam Ritától egy blogger díjat, ezt szeretném továbbadni Neked; nézz be hozzám érte! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez szuper lett, nagyon ötletes, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés