2010. szeptember 9., csütörtök

Újabb tudomány!

Lehet, hogy a profiknak ez nem nagy kunszt, de ma próbálkoztam először animációval.
Nagyon kezdetleges, kis egyszerűséget csináltam, de az Enyém!!!!
Jobb oldalon meg lehet csodálni a művemet.
Egy logót, azaz blinkie-t készítettem, ami harmonizál a fejlécemmel, ami szintén saját gyártmány.
Ha valakit érdekel  a dolog, Innen okosodtam.

Találtam egy másik leírást is, ez talán meég egyszerúbb, akinek újabb Ps progija van.
Itt találjátok meg!

Image Hosted by ImageShack.us

Felbátorodtam és kicsit tovább fejlesztettem a logót, beletettem a macit!

Image Hosted by ImageShack.us


Ja és a lényeget kifelejtettem ám!
Az előzmény....Krystytől kérdeztem, hogy lehetne valami blinkie-t készíteni. Ő egyből az animáltat javasolta, de én legyintettem egyet, hogy áááááááááááá, örülök, hogy lesz egy síma.
De csak ott volt a kisbogár a fülemben és alvásidőben (mármint amikor a gyerekek elaludtak) csak nekifeküdtem a dolognak és nem bántam meg!
Krysty nekem a példakép, nemcsak azért mert iszonyú tehetséges, hanem mert maximalista, amit elhatároz, azt véghez is viszi és elmondhatom, hogy barátom is.....Mégha el is választ minket sok-sok kilométer.
Ennél jobb inspirációra nincs az embernek szüksége! 



7 megjegyzés:

  1. Ezt majd jól lenyúlom. Na, nem a blinkie-det, a leírást! Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  2. Mi az hogy kezdetleges??? Állati profi!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett! A fejléc is! Ügyes vagy, de ezt már eddig is bizonyítottad.

    VálaszTörlés
  4. Evus, ez valami szuper!!! Én is , én is , én is!!!
    Már úgy szerettem volna, ha nekem is lenne! A Tied gyönyörűűűűűűűűűűűűű! ... és nagyon köszönöm, hogy segítettél a "forrással"! Hétvégén én is próbálkozom! Gratulálok!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper. Na ez is az a téma, ami hónapok óta hever az asztalomon, hogy majdcsak lesz rá időm, aztán nincs. eltettem a forrást! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm lányok!
    Vágjatok bele Ti is nyugodtan!
    Ha elakadtok, segítek szívesen!
    Én is megszenvedtem vele, de csakazértis mégcsináltam!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon klassz lett!!Ügyes vagy:))

    VálaszTörlés